Dag 1 aankomst - Reisverslag uit Lima, Peru van Leyla Khadraoui - WaarBenJij.nu Dag 1 aankomst - Reisverslag uit Lima, Peru van Leyla Khadraoui - WaarBenJij.nu

Dag 1 aankomst

Door: Leyla

Blijf op de hoogte en volg Leyla

22 Juni 2015 | Peru, Lima

Oke het is dus dag 1, nog niet bijzonder veel te vertellen dus... maar wel even een mooi momentje om te checken of ik allemaal snap hoe dit werkt en of jullie allemaal wel alles kunnen lezen :)

Gisterenavond zijn we hier geland op Lima airport, ons helemaal kapot zitten zoeken naar de mensen van AIESEC die ons zouden komen ophalen... Die bleken er ook helemaal niet te zijn, dus toen zijn wij lekker met taxi chauffeur Miguel naar het hostel gegaan (volgens hem was dat echt de domste locatiekeuze ever, want wie gaat er nou vlak bij het vliegveld slapen?)

Hostel was (en is) overigens helemaal prima want we hebben geen beestjes gezien, geen geluiden gehoord en de douche was ook enigszins warm! Ontbijt was helemaal chill met allemaal ananas, coole oranje vruchten die we niet kenden en avocados en shit..

We hebben al wel een beetje kennis mogen maken met de Zuid-Amerikaanse mentaliteit want ergens in de middag worden we pas opgehaald om kennis te maken met de AIESECjes..

(overigens hadden we wel een cool vliegtuig want we konden zelf onze filmpjes uitkiezen en we kregen ook best veel eten dus dat was wel leuk)

• 26 Juni 2015 - 00:50

Yvonne Van Poppel:

Hoi Leyla. Hoe gaat het ? Hartstikke leuk zo'n blog. Heel fijn dat we zo op de hoogte blijven van wat jullie zoal meemaken en doen. Je bent fanatiek begonnen zeg en nu maar volhouden.
    Heel veel liefs, succes, plezier en groetjes.

xxx

Yvonne