Jungletour - Reisverslag uit Iquitos, Peru van Leyla Khadraoui - WaarBenJij.nu Jungletour - Reisverslag uit Iquitos, Peru van Leyla Khadraoui - WaarBenJij.nu

Jungletour

Blijf op de hoogte en volg Leyla

06 Juli 2015 | Peru, Iquitos

Hey hoi!

Ik leef nog! We zijn namelijk dit weekend op een 2-daagse jungletocht gegaan.

Eerst namen we een bootje vanaf Nanay naar een 'echte indianenstam' en die gingen dan samen met ons een soort kringdansje doen. Daar voelde ik me wel even een smerige toerist. Allemaal die vrouwtjes in zo'n doekje met blote borsten waar iedereen dan maar foto's van staat te maken.. beetje vreeemd!

Daarna gingen we met het bootje door naar de lodge en toen maakten we een wandeling naar een monkey island, supercool!

's nachts hebben we nog door de jungle gelopen met het water tot onze knietjes, in water waar ook gevaarlijke dieren zaten.

supercool allemaal, jullie horen snel van me!

  • 06 Juli 2015 - 21:53

    Anita:

    Kort maar krachtig he schat. Super wat jullie allemaal meemaken.
    liefs xx

  • 06 Juli 2015 - 23:30

    Yvonne Van Poppel:

    Hoi Leyla,

    Wat een mooie foto's zeg. Geweldig. Ik snap alleen niet dat je het durft ....die apen en luiaards in je nek.
    Ik denk dat ik er vannacht van ga dromen.
    Knap hoor.

    Heel veel liefs en groetjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leyla

Actief sinds 15 Juni 2015
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 5438

Voorgaande reizen:

21 Juni 2015 - 16 Augustus 2015

Peru Ambassadeursprogramma AIESEC

Landen bezocht: